Proppis

Jag har lite tråkigt känner jag. Magen är full och colan är slut, burkcola är bäst. Jag ska väl snart borsta tänderna så det här ätandet får ett slut någon gång. Får se om det blir en stan eller marieberg runda imorn och fixa lite saker, som sagt det är regeringen som bestämmer (Roberth). Undra hur han har det på bowlingen, undra hur han är när han kommer hem :D Förra året på den där festen vaknade jag av att han försökte krypa in under diskbänken och sa "jag kommer inte igenom" tänk vad alkohol kan göra.. Haha, det är bara att skratta åt det.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha jag döööör Roberth

2011-02-19 @ 10:27:45
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0