Torsdag

Hallå! Idag slutade jag kl 13, efter det åkte jag och Sky till mormor och morfar. Mamma och min morbror var också där. Nu har jag nyss kommit hem och jag känner mig lite trött, ska äta en bulle nu tror jag. Mamma bakade 96 kanelbullar idag, hon gav bort ungefär 80% haha. Inte till mig då bara men delade ut till andra.

Fredag imorn! Om, OM jag är pigg imorn efter jobbet ska jag försöka rensa kläder och saker som ska slängas och sen kanske torka kaklet i badrummer och sen ta köksluckorna, sånt som man inte tar så ofta. Lika bra att ta lite i taget så det inte blir så stressigt innan flytten. Just det min syrra kom till mormor och morfar också och så fick jag höra lite mer hur lägenheten ser ut och så (vi har ju inte sett lägenheten haha) . Men det är precis en likadan lägenhet som Anna och Erik bor i. Tarsta bor ju också i en sån lägenhet så vi vet ju på ett ungefär :)

Oj det finns visst chips....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Visst var det bäst att jag kom haha ;)

2011-02-17 @ 19:27:03
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0