Helg!

Nu är det helg! Kom nyss hem från jobbet, fick hjälp av mina kära arbetskamrater så jag slutade iaf två timmar tidigare än vad det skulle blivit. Det tackar man för, speciellt på en fredag.

Roberth gick precis iväg med öl i handen, han kommer vara borta hela kvällen. Jobbfest :) Så det är jag och Sky ikväll :)  Sara kommer senare då ska vi äta lite gott tänkte jag, ska handla sen :) Nu är frågan om man ska städa eller om man ska vara så rutten att man vilar en liten stund? Mjaa får se..


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha aaw, vad gulligt! :) Alla som har Amstaff som jag känner till verkar ha riktiga knähundar, hehe! Hur gammal är din? :)

2011-01-28 @ 20:15:07
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0