Måndag

Nu har jag ätit min mat som jag skulle ätit på jobbet men så blev det inte, oj det lät lite knäppt. Iaf, jobbade inte så speciellt länge. Men det duger. Kl 16 ska vi till veterinären, Sky ska få sina sprutor. Vi är ju där varannan måndag, men fan det känns som om vi är där varje vecka. Det går så snabbt. Sky är så kaxig ute i väntrummet men sen när vi kommer in i rummet vi ska vara så är han inte så kaxig längre. Sitter mest och darrar. Och han är inte glad mot henne som tar sprutorna haha, nörd Sky. Sen ska jag ta med lilla Wilma också <3

Tårta,godis, eller sova? Haha.. Man måste ju äta upp så det inte står och retar en............................

Kommentarer
Postat av: sara

ge mig de goda:D



tänkte fira på lördag isf. vet inte hur riktigt vill ju att marion o göran ska va med=)

antingen om du o jag bakar tårta till söndag och firar oss tillsammans hos marion o göran?? blir ju dagen mellan våra födelsedagar.

eller vill du fira på annat vis planerar jag annat=)

2011-01-17 @ 14:18:41
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0