Måndag kväll

Nu har jag fixat mat, blev pasta carbonara med massa vitlök GOTT! Men jag ska inte äta det nu, ska äta flingor och sånt när jag har varit ute och gått med Sky. Så det får vara till matlådan imorn.

Jag skulle vilja
ta en långpromenad nu men jag hatar verkligen när det är så här halt ute, är rädd att jag ska ramla och göra illa mig och då är jag för långt borta för att Roberth ska kunna hitta oss haha. Töntigt tänkande kanske men men. Längtar till våren då ska jag ut i skogen igen, mys! Då är det obligatorisk att Sara ska med ;)

Det gick bra hos veterinären förut, över på fem sekunder känns det som :) Jag träffade Angelica förut så hon fick sin lilla Wilma. Vi handlade på Lucullus båda två :)


Nähä nu ska jag gå ut!

Kommentarer
Postat av: Joss

sv: verkligen!

2011-01-18 @ 12:21:38
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0