Tiisdag

Åh den här dagen har varit sådär. Vaknade klockan fyra inatt av att jag hade ont i huvudet, kändes sådär. Sen när jag skulle åka till jobbet börjar Sky bete sig konstigt, precis som om han skulle fått vattensvans eller att han hade ont i bakbenen. Nästan så han släpade benen efter sig, så då börjar man ju tro det värsta. Jag åkte till jobbet men på frukosten åkte jag hem till Sky för att se om jag skulle behöva ge honom smärstillande. I dörren möts jag av en jätteglad pch hoppig Sky, han var precis som vanligt då. Skönt!! Sen åkte jag tillbaks till jobbet. Både jag och Angelica ville bara hem, vi var så trötta och sega så det var inte ens roligt. Så jag ska nog lägga mig och vila snart, sen ska jag handla och laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0