vad sa du

Hallå! Nu har jag och Sky precis kommit hem från mormor och morfar. Har ätit god mat där som vanligt, idag blev det köttfärspaj med sallad och sen baguetter till. Jag åt som bara den. Sen till efterrätt blev det semla men jag orkade inte äta upp hela så morfar slängde ut den til fåglarna :D Jag fick födelsedagspresent av dom också, ett sy-set som jag ville ha. Så bra att ha om någon tröja går sönder eller så :) Jag blev riktigt glad. Syrran var förbi hemma förut innan jag skulle åka, fick presenter av henne också :) Tack så mycket.

Fredag imorn, mycket att göra så jag kommer sluta sent. Hemstädningar och kontor bland annat. På kvällen ska Roberth ut med jobbet så jag ska träffa Sara, hoppas jag inte är för trött bara :D Men det tror jag inte, vi kanske sover ikapp i soffan? ;)

Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0