<3

Just det jag skulle ju säga en annan sak också. Häromdagen när mamma var hemma hos oss och gick med Sky sa hon att hon hade köpt nya servetter till oss. Jaha tänkte jag men vi har ju redan så fina servetter, blev lite irriterad för hon sa det flera gånger också. "Dom är riktigt fräna" Jaha jaaja.. Sen när jag hade kommit hem från jobbet tänkte jag inte mer på det och efter någon timma skickade mamma ett sms där hon frågade vad vi tyckte om servetterna. Jag går ut i köket och ser då att det ligger ett kuvert i servetthållaren där det står "Annica och Roberth,lite nöjespengar till semester kram Marica och Kjell." Åhh så gulligt, det var ju inga servetter haha! Eller ja, riktigt bra "servetter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0