glassigt

Hej hej. Då var det måndag igen. Igårkväll satt jag och Roberth och kollade på två avsnitt Game of thrones. Trodde aldrig att jag skulle kolla på en sån serie haha. Men den är rätt bra. Skulle bara säga det.

Lite irriterad på folk som aldrig hör av sig.

Dagen blir lugn tror jag. Ska iväg strax efter tio bara. Sen ikväll kanske Moa kommer. Det verkar ju inte bli något badväder iallafall.

Ni som har ica kort, nu kan man köpa gb klassikern för bara 79 kr! Svinbilligt för 20 glassar.


Kommentarer
Postat av: amanda

Om jag ska ha en hund TILL, samtidigt som mallen, då skulle jag vilja ha en bullmastiff :D de är så ruskigt fina.

2011-07-25 @ 11:35:16
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0