God morgon!

Usch jag har varit vaken länge, pigg som jag vet inte vad.. Legat och lyssnat på regnet plus en sovandes hund nedanför sängen som morrade i sömnen. Jag väntar med att gå ut tills Sky visar att det är dags, han hatar regn mest av allt så jag tänker inte tvinga ut honom. Han tycker nog det är skönt med sovmorgon.

Sen ska jag dra iväg till Mio och kolla in rean, dom kanske har någon bra lampa till vardagsummet vem vet.. Och en spegel till hallen.. Får se om vi åker till ikea idag eller imorgon och köper byrån till hallen.

Jag ska också åka till coop eller någon annan affär och köpa elvisp, min gick ju sönder.. Mormor och morfar sponsrar då mormor fyller år nästa vecka då ville hon beställa lite kakor ;) Klart jag fixar det. Muffins och lite mjuka kakor så tanterna kan tugga haha! Ne men snällt att jag får en hoppas dom inte är så dyra bara

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så att tanterna kan tugga ;)

2011-07-02 @ 15:16:55
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0