hund

Jag och Sky var precis ute och gick och bakom oss gick en annan tjej med sin hund, tror det var en amstaff tjej. Lite grov dock hon kanske hade något annat i sig. Sky blir genast intresserad så han tittar bakåt lite, dom kommer närmre så då sätter sig Sky och viftar på svansen och piper lite. Han ville hälsa men dom gick förbi, hon pratade i mobil men kollade på Sky och log. Hoppas man ser dom något mer då kanske dom kan hälsa :) Sky var sååå söt, han gjorde sig så söt när han satte sig och pep. Mitt lilla hjärta. Fick inte hälsa :(

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAiR MF!

svar:

Jag håller verkligen med, dom är så genomtänkta och vackra, samt coola! jag gillar det verkligen!

2011-07-22 @ 19:18:52
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0