Onsdag

Hej och hå! Aahh jag har kommit på att jag flänger runt väldigt mycket om dagarna, först jobba sen något annat. Inte undra på att jag är trött. Efter jobbet åkte jag och mamma ut till marieberg, hon skulle köpa present till mormor och det gjorde hon också. Sen var vi inne på ikea också. Handlade lite på willys sen åkte vi hem. När jag kom hem lagade jag mat, och nu har jag en morotskaka i ugnen. Det blir disk disk disk...

Det blev ett nytt täcke från ikea, det var på tiden! Vårat är gammalt och slitet, lite äckligt också.

Idag var mamma och pappa ute med Sky, dom ska gå med honom imorgon också :) Bra bra!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hehe det kan jag göra om du vill, jag jobbar på lördag så finns det nått kvar kan jag läggga undan ett:)

2011-07-06 @ 23:08:57
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0