soligt

Idag fick jag köpa kuvert och frimärke, känns som om det var evigheter sedan man skickade brev? När allt har löst sig så ska jag berätta vad det gäller, just nu är jag bara arg och fattar absolut ingenting. Men hoppas bara det går att ordna!

Oj vad varmt det är i lägenheten. Hoppas det är varmt imorgon också. Sommaaaaaar!

Imorgon ska jag klippa mig, hoppas att hon gör någon fin frisyr. På eftermiddagen ska vi åka ut till pålsboda och grilla, mamma och pappa ska med också det ska bli roligt.

Ellinore har fixat ett jättefint halsband till mig så hoppas jag träffar henne snart :)

Idag så vägde jag mig faktiskt, kors i taket. Tror det var över ett år sedan jag gjorde det sist. Tänkte ifall att någon antecknade en sådan intressant sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0