Glad midsommar!

Glad midsommar allihopa, hoppas ni får en trevlig dag. Solsken vore väl för mycket att begära en dag som denna. Det får gärna regna för min del, jag kommer att sitta i en bil i ca fyra timmar och åka 32 mil. Det är mysigt att åka bil när det regnar, bra sovväder om inte annat haha. Lugn, Samuel kör så jag kan gott somna till lite haha. Mickis hämtar upp mig sen åker vi mot deras nya lägenhet och jag får träffa Leo innan vi åker vidare. Åhh lilla Leo jag saknar honom... Syrrans katt alltså.

Jag var och handlade lite godsaker som vi ska äta i bilen. Frukt,kex och dricka. Och en godispåse till Samuel :)

Så nu kommer ni få sakna mina jätteintressanta inlägg i en hel dag för jag kommer hem imorgon igen på eftermiddagen tror jag.. Eller kväll det visar sig. Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0