Imorgon är det midsommar

Nu har vi tagit midsommar ledigt! Riktigt skönt att vara ledig i tre dagar. Imorgon åker jag, syrran och Samuel upp till Älvdalen. Första lasset åker upp idag ;) Ska bli riktigt mysigt, älskar älvdalen. Lovar att ta massa kort (vi vet ju hur det där brukar bli...). Men fyyy för att sova utan Roberth en hel natt! Och min lilla Sky hur ska han klara sig utan sin mamma?! Åhh mina grabbar. Jag är fjantig men jag älskar dom så och en natt är väl inte mycket att vara borta men ändå. Vi är alltid tillsammans.

Om det är uppehåll lite senare ska jag och Sky gå till västhaga och städa akvariumet, Sky kommer ha fullt upp med att äta upp Roccos godisar som vanligt. Så hoppas på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0