Onsdag

Åh idag har folk varit så gulliga mot mig. Berättade på ett kontor som jag städar att jag skulle sluta, det var inga glada miner. Rara ord som värmde. Men det är bestämt att jag ska komma förbi på fika någon gång när jag är arbetslös haha. Bara såna små ord kan göra min dag, allt känns mycket lättare då.

Just det jag ljög förut, mitt hår är nog inte ljusbrunt haha. Snarare brunt/lite röda nyanser plus ljusa slingor haha. Men ska köpa ett silver schampoo så försvinner de röda nyanserna. Det är så snyggt med slingor i håret. På tal och snyggt och slingor så träffade jag Moa idag. Hon har sååå fint hår. Ljusa slingor i olika nyanser. Moa är bra, henne tycker jag om. Hon ska komma hit någon dag på hennes semester.

Vi har precis ätit lite mat, Roberth ligger och vilar i soffan. Jag funderar på vad jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också följa med och fika haha =)

2011-06-22 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0