Tisdag

Hej hej från en asvarm lägenhet! Jag har precis städat här hemma, ska snart dammsuga när Roberth och Sky är på kvällspromenaden. Jag och Sky var iväg en sväng förut och hängde i mormor och morfars trädgård, Sky tyckte att det var så skönt. Det var ju mycket svalare där än vad det är här hemma.

Åhhh just det, imorse när jag skulle cykla iväg till jobbet så var helt plötsligt min cykelnyckel borta. Lagom kul! Har allitd koll på den men den måste ha åkt ur fickan eller något.. Fan bli så less. Så var jävligt stressad imorse. Så efter jobbet var jag iväg och hämtade min gamla cykel hos mamma och pappa. Svinseg, inte en växel plus att pappa har höjt sadeln så det känns som om jag står på stege när jag cyklar. Känns som om jag är längst i världen. Nästan så jag får höjdskräck. Men det är bättre än ingenting.

Imorgon kommer Marion och går med Sky, jag är så tacksam! Önskar hon bodde närmre så hon kunde gå oftare. Men snart får Sky det bättre, bara nästa vecka kvar sen är jag hemmafru :D Skoja bara..

Har rosor här hemma från mormor och morfars trädgård, så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0