Inte som jag tänkt det

Yes imorn börjar äntligen djursjukhuset.


Ibland blir jag tokig hur kroppen fungerar. Igår var jag superpigg, åkte hemifrån kl nio på morgonen och var inte alls trött. Idag skulle jag kunna ligga i sängen hur länge som helst. Jag skulle kunna ta tag i hur  mycket saker som helst i lägenheten men jag orkar verkligen inte. Fan vad värdelös man kan känna sig. Trodde att jag skulle kunna bli lite pigg efter en promenad men nej så klart inte. Så här sitter jag och gör inte ett skit. Vilken söndag..

Kommentarer
Postat av: linda & azi

förstod det när du skrev willys i västhaga, har ju bott i örebro själv 5 år :D

2011-03-27 @ 19:35:43
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linda & azi

först i örnsro, sen bondegatan precis bakom krämare, sen ängsgatan - ovanpå shanghi restaurangen. sen de 2 åren i vivalla :) vart bor du?

2011-03-27 @ 20:59:25
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0