Tisdag

Eftermiddagen spenderade jag hemma i västhaga med mamma och Rocco, pappa jobbade så honom träffade jag inte. Vi åt lite mat sen så somnade jag i deras säng haha, kändes som om jag var typ 5 år eller något men det var mysigt. När jag väl vaknade var jag ju självklart trött och då sa jag till mamma att jag blir pigg om jag får en kexchoklad haha. Så jag låg och åt den i sängen sen gick vi på promenad runt rosta gärdet och genom solhaga, mysigt. Vi gick och pratade om att det inte är långt kvar tills vi går där tillsammans med våra hundar :) Om 5 veckor är vi bosatta i rosta. Tror jag iaf :)

Kommentarer
Postat av: linda & azi

saknar och promenera rostagärdet! :) ojoj vad jobbigt med allergier :/

2011-03-29 @ 19:25:43
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0