Dagen

Hallå! Nu är det första gången sedan imorse som jag riktigt sitter ner och kopplar av. Och vad skönt det var! Jag har precis diskat allt efter maten. Det blev tacogratäng idag. Nook åt här också för han och Roberth snickrade ihop tv-bänken. Då kan man gott bjussa på mat :)

Idag har jag åkt fram och tillbaka känns det som. Klockan elva hade jag ju tvättid så då fixade vi lite i gamla lägenheten också. Resten tar vi imorn. Då ska lägenheten städas då får vi hjälp av mamma och Marion. Efter det så åkte vi hem hit och lämnade av massa saker. Sen åkte jag till ikea och köpte gardiner och gardinstång. Sen så blev det en lila fin lampa från chilli :) Jag ville att Sky skulle få en massa gott och jäklar vad jag handlade till honom på grizzly haha. En stor pipleksak, mat och MASSA godis. Köpte nya saker också och dom tyckte han var så goda!

Nu ska jag nog vila lite i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0