för trött för schlagern

Hallå! Ska snart äta frukost, det blir ägg och kanske någon knäckemacka.

Igår skulle jag kolla på schlagern, jag kollade bara på sveriges bidrag sen tittade jag när alla länder skulle ge poängen. Det gick bra tills klockan blev strax efter tolv då blev ögonen väldigt tunga. Jag vaknade igen strax efter halv ett, då frågade jag Roberth hur många länder det var kvar som skulle ge sina poäng. Då sa han ju självklart att det var slut... Så jag missade allt spännande haha. Så typiskt, jag som aldrig somnar i soffan. Var svintrött då hade jag ju varit uppe sedan sex på morgonen också.. Tyckte iaf att det var bra att Sverige kom trea, så bra har det ju inte gått på många år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha jag förstår, jag fick dock träffa min grannes nya valp hon har köpt igår så gullig :)

2011-05-15 @ 08:40:47
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0