lista

Jag är: Lite seg just nu
Jag sover: bra :)
Jag blir glad av: Min Roberth
Vem kramade du senast?: Roberth
Vad sa du senast? Jag vill byta film
Gröna eller röda äpplen: Röda är gott
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Roberth
Vad skulle du behöva nu: Värme och sol!
Vad har du just nu?: Filmtajm!
Har du snygga skor?: Skulle behöva köpa nya
Vilken tid gick du upp idag: 06.00
Vad var det första du sa i morse?: Hej
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja, såklart
Har någon annan sovit i din säng inatt?: Kan det vara Roberth?
Vad såg du senast på tv?: Jag kommer inte ihåg
Kan du spela fotboll?: Nej
Senaste personen du skickade sms till: Lisa
Senaste personen du fick sms av: Michaela
Senaste personen som du ringde till: Roberth
Senaste personen som ringde dig: Mamma
Senaste personen som fick dig att skratta: Roberth
Senaste personen du hörde sjunga: Angelica igår
Senaste personen som fick dig arg: vet inte
Senaste personen som trampade på din fot: haha vettefan
Senaste filmen du såg: Kollar på lilla sjöjungfrun nu :)
Senaste låten du lyssnade på: trough the never

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill att simon vinner! han är så äkta och bäst:D

kollat lite denna vecka. freeze tema:D bb skriker freeze och alla ska stelna oså kommer en familjemedlem ut. fy så hemskt:p

2011-05-28 @ 18:16:13
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com
Postat av: linda & azi

hihi kul å läsa ;)

2011-05-28 @ 18:44:00
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0