Lördag

Hallå! Mitt på dagen var vi ute i pålsboda, vi var hungriga som vanligt när vi kom dit så det var gott med mat. Vi satt ute lite i solen också. Vi hämtade hem Sky´s fåtölj också så nu står den här hemma, och han tycker den är så mysig :)

När vi kom hem fixade Roberth med massa sladdar och skit och han blev precis klar, jag rensade lådor med kläder som jag tänkt göra länge.

Jag åkte ut till marieberg precis vid öppning och det jag skulle ha från indiska finns såklart bara uppe på stan, sämst!! Så jag får väl upp på stan imorn.. Istället tröstshoppade jag lite på Gina, blev en massa fint. Ett linne med flamingo på bland annat.

Nu kurrar magen, ikväll står räkkväll på menyn. Lisa kommer hit det ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0