marabou caribbean

Jävel vad det regnar! Min blomlåda (utan blommor) är halvfull med vatten, bara från idag. Det kom världens åskknall nyss, mysigt.

Jag kom nyss hem, åkte iväg och slängde alla kartonger vi hade på balkogen ÄNTLIGEN det tog ett tag. Bara varit där i två veckor.... När jag hade slängt allt så åkte jag iväg till willys ute vid marieberg och köpte den nya chokladen Marabou Caribbean åhh vad den är god! Banan och kokos. En ny favorit helt enkelt.

Svängde förbi mormor och morfar också med en liten blomma. Dom blev jätteglada.

Imorgon ska jag och mamma shoppa blommor till balkongen, yey! Känner på mig att det kommer bli en del, helt klart värt det.

Nu ska jag äta choklad och kolla på regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0