Slit

Usch jag är helt slut, precis satt mig ner efter denna dag. Strax efter kl nio imorse åkte jag och mamma mot gamla lägenheten och skulle börja städningen. Kort därefter kom Marion och hjälpte till. Oj vad vi slet, vi var där till klockan var fyra. Tack så mycket för all hjälp mamma och Marion. ♥ Nu är det bara lite saker som står kvar men det fixar jag och mamma imorn. Ska bli skönt när det är klart. Men vad mycket saker vi har!! Har fortfarande inte packat upp allt än, vi har ju inte hittat förrådet men ska ringa bovärden imorn så kan man få ner allt skit som inte riktigt får plats här i lägenheten. Jag var hemma en snabbis och åt sen hämtade jag upp mamma igen. Vi skulle köpa gardiner och allt men vi båda var så trötta så vi kollade bara lite  i några affärer. Vi ska till marieberg imorn då vi är lite piggare :) Nu har jag packat upp och rensat saker i en och en halvtimma och nu orkar jag fan inget mer.



Min fina vas. Fick rosor av mamma :)

Kommentarer
Postat av: karolina.d

sv: låter mysigt! vet dock inte riktigt vart det ligger hehe :)

fin vas förresten! :)

2011-05-02 @ 22:21:27
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0