stamkund på ikea

Mamma kom och lämnade min cykel förut så nu är den som ny :) Sen så åkte vi mot ikea och marieberg idag IGEN, nu är jag trött på det haha. Det blev iallafall en köksmatta och lite annat smått. Köpte också en till piedestal som jag ska ha i köket till min fina blomma som jag fick av mormor och morfar idag. En passionsblomma:

Bild från odla.nu

Just det vi badade igår haha. Jag har inte badat badkar sen jag bodde hemma. Det var trångt men avslappnande. Och idag är badkaret väck, vi kan ju inte ha det pga Sky. Mer plats i badrummet blev det också. Så nu ska vi leta efter en liten tvättmaskin som vi kan ha där istället. :)

Nu ska jag duscha sen ska jag fixa mina mackor som jag ska ha till jobbet imorn.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hehe vad vill du ha för tavla då?^^ du får länka nån bild;)

2011-05-04 @ 20:12:24
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0