Lördag!

Hej! Sitter och äter min gröt som vanligt. Blev konditionsträning imorse, 8 km! Bra start på dagen. Efter det åkte jag till mamma och pappa. Dom höll på att ta fram deras julsaker, och jag hade visst en del tomtar där. En hel kartong haha. Så nu har jag massor med tomtar, kanske ska räkna dom.. Man såg direkt vilka som var mina tomtar, tjocka och runda! Haha, det tycker jag är sötast.

Idag så ska jag börja min kur med ricinolja i håret, köpte det för några månader sedan men har glömt bort det. Så ska bli spännande och se hur håret blir.

I eftermiddag så ska vi till Pålsboda och fira fars dag, vi har ju inte gjort det än. Bättre sent än aldrig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0