Matlistan, check!

Jaha då var det det här med att skriva matlista inför veckohandlingen.. Idag hade jag inte alls några ideér själv så gick in på en blogg (matplatsen) och tjuvade två recept på kyckling som jag sett ut förut. En gryta med bland annat avokado i sen en annan som man har i ugn med en massa gott i. Hoppas det blir gott.

Imorgon börjar Roberth att träna igen efter något års uppehåll så det innebär att köpa ännu mer mat! Så nu gäller det att ha bra mat hemma som han kan äta innan och efter träningen. Jag har ju mina små rätter som jag klarar mig på, men han vill ju ha mer.

Nähä dra över ett lager med puder i fejjan så man inte skrämmer någon på Willys...

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Veckohandling. Det var seriöst.

2011-11-20 @ 14:59:46
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0