Synas i mörkret

Ett tips till er med stora hundar. Nu när det är mörkt ute på kvällarna så har ju många små reflexer och lampor på sina hundars halsband, våra går alltid sönder så fort Sky skakar på sig. Vet inte hur många jag har köpt.. Men nu har jag det bästa, nämligen PANNLAMPA! Yes, bara att trä runt halsen och sen så sitter den på plats och ger bra ljus, toppen. Jag köpte ju min för ett tag sedan men inte förrän 5 minuter sedan så satte jag i batterierna. Detta tips har jag fått från Marion (jag börjar tro att hon är min idol) som hon hade på Sky när han var ute hos dom. Perfekt, eller hur? Nu kommer han synas jättebra. Nu ska bara köpa någon reflex att ha på kopplet eller en reflexväst till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0