Tönt Annica

Ibland känner jag mig bortglömd. En del vänner hör aldrig av sig, bara jag som gör. Jag har inte sån jättestor kompiskrets, har hellre några stycken som står mig väldigt nära än massa som bara känner mig ytligt. Men ändå. Önskar att jag får ett bra jobb snart med bra och normala arbetskamrater så man kan knyta nya kontakter, kan behövas.

Och nej jag skriver inte detta för att någon ska tycka synd om mig, jag är INTE mobbad haha. Är jätteglad för mina vänner, tro inget annat! :)

Blev bara lite låg måste vara sockerbristen.. ;)

Kommentarer
Postat av: h a n n a w i l d

känner samma sak! börjar lessna på att det alltid är jag som ska höra av mig till vissa "vänner".. suck!

2011-11-24 @ 22:57:51
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag är likadan.

För två somrar sen hade jag två jätte fina vänner, vi hängde ihop jämt. Vi festade ihop, vi fikade, vi skrattde, vi bara var. Den ena har flyttat och den andra har jag tappat kontakten med och jag saknar att ingå i en trio.

Att få ett mess "sätt på kaffe" och bara sitta och dricka en kaffe och säga allt och ingenting i 20 minuter för att sen säga hejdå och ses om någon dag igen.



Jag gillar inte att vara så ensam som jag är.

Samtidigt som jag bäddar lite för det, eftersom jag inte har så mkt tid över till att umgås.

Det är jobbigt.

2011-11-24 @ 23:06:22
Postat av: Jessica

Gå å ät en god chokladbit,,det har jag unnat mig varje dag den här veckan:-) vet precis hur det känns och jag tror det blir mer påtagligt när man är arbetslös,, man känner sig sjukt ensam!! KRAM!.

2011-11-24 @ 23:55:35
Postat av: joanna

nej nej du 'r inte mobbad hahaha. Älskar den där kommentaren LOL Fast jag vet hur det känns. Samma här. Få men nära. Blir bra så. Oftast haha. Dock jobbar jag så mycket så folk glömmer mig helt haha

2011-11-25 @ 00:10:22
URL: http://www.asiandog.blogspot.com
Postat av: Älvan

hade inte du jobb?vad hände om jag får fråga?

2011-11-25 @ 02:43:16
URL: http://aelvan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe. Njaee, är dret glad över att det inte är snö än jag. Hehe. Isåna fall kan det komma pyttelite. :)



Sådär känner jag med ibland. Men jag slutar också höra av mig efter ett tag och då får man väl se hur mycket vänskapen är värd enligt dom. Tråkigt men så är det. :(

2011-11-25 @ 06:57:05
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du får en ny kompis i Februari som du kan leka med =)

2011-11-25 @ 18:30:15
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0