Elsa

Åh jag har skickat lite sms med Lotta,Elsas ägare. Dom var så himla bra och snälla. Lotta och Pelle. Jag kommer ihåg första gången vi träffades. Det var i Rynninge, dagen före julafton tror jag att det var. Då var Elsa ett år. Hundarna blev kära direkt. Jag och Lotta bytte nummer efter första gången vi sågs så vi kunde ses någon mer gång med hundarna. Vi gick lång med hundarna, tog med oss matsäck och satte oss och fikade. Möttes vi på gatan eller något utan hundar kunde man stå hur länge som helst och prata. Roberth och Pelle brukade mötas  på kvällspromenaden. Sen så löpte Elsa första gången och då blev dom lite för kära i varandra, mest Sky. Hans tjej Elsa, bara hans. Trodde Sky iallafall. Det blev svårt att ses även efter att Elsa kastrerats. Vi ska ses någon gång snart bestämde vi, se om Sky har lugnat sig lite eller inte.

Elsa

Så fort Sky ser en staffe så tror han att det är Elsa, så sött.

Kommentarer
Postat av: Rebecka'

Hej!

Jättebra blogg du har, verkligen! :) Kommer fortsätta att läsa den.



Hur är det med dej idag annars då?

Hoppas att du får en fortsatt bra Tisdag. kram

2011-10-04 @ 14:58:55
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0