En riktig skitpromenad

Suck för den här promenaden.. Kändes som om ALLT gick fel. Först började det med att Sky skulle bajsa, trycker upp röven mot ett träd = bajset blir utsmetat i hans stjärt istället för att åka ner på backen. Så jag fick torka hans stjärt när vi kom in.. Inte nog med det, vi gick vid några buskar och han var så envis på att lukta på något men jag ville gå vidare. Så jag drar i honom och han halkar på dom hala löven som ligger under busken, så han landar på kinden och blir helt geggig! Så ansiktet fick jag torka när vi kom in också. Sen efter halkincidenten så har en pinne åkt in mellan trampdynorna på honom så han haltar. Inget farligt med det men jag trodde att det hade gått hål vilket det tur nog inte har gjort. Nää det har var ingen bra promenad, plus att jag har ont i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0