Fredagsmys

Idag när jag och Sky var hos mormor och morfar så var vi ute i trädgården som vanligt. Jag hade några leversnittar i fickan och tänkte att jag skulle gömma några åt honom. Så han fick vänta runt ett hörn medans jag gömde sen fick han springa och leta efter dom. Han var så duktig och hittade dom bland alla löven. Min lilla plutt han kan också ;) Dom var ju inte långt bort men han hittade dom iallafall.

Nu har vi beställt mat, oops! För min del blev det kebabrulle.. Mums.

Igår så skulle jag kolla på en film, Inglourious basterds, den var rätt lång men jag skulle försöka att se hela. Efter två timmar blev ögonen tyngre och tyngre.. Och när det är ca 45 minuter kvar av filmen så orkar jag inte mer utan går och lägger mig haha. Så typiskt mig. Jag missade slutet, som vanligt.. Nää jag och filmer går inte ihop, speciellt inte långa filmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym film, grymt soundtrack :)

http://www.youtube.com/watch?v=rCd_wDYuapo&feature=related

2011-10-28 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0