Lingon

Det var inte meningen att trampa någon på tårna när jag skrev om bloglovin och det där. Igår fick jag massa kommentarer från småtjejer som jag inte vet vilka det är som ville ha nya läsare genom bloglovin, bara därför jag skrev det. När det står att man fått en ny kommentar förväntar jag mig någor roligt om man säger så.. :)

Nu äter jag frukost, äggen är slut. Roberth tog dom sista till sin frukost på jobbet. Får köpa nya idag. Istället äter jag lingongrova med skinka och gurka på, får duga :)

När jag gjort mig iordning så ska vi åka till mormor och morfar. Oj vad Sky kommer bli glad när jag säger det till honom sen :) Men just nu är jag tyst annars vet jag en liten kille som kommer gå runt och stressa mig genom att pipa och gnälla och sätta sig vid dörren. Han vill åka på direkten då :)

Kommentarer
Postat av: Josefines

sv: Tack :D

2011-10-06 @ 14:18:22
URL: http://starstorm.blogg.se/
Postat av: amanda

jaha vad kul :D jag har inte sett henne vid lämning/hämtning och de har inte samma box, men jag har sett henne på kort :)

2011-10-06 @ 15:14:07
Postat av: joanna

hahaha Visst var jag rolig som frågade om vi ska följa varandra på bloglovin lalalalalala ^_^ Jag är för bra ibland.

2011-10-06 @ 16:39:05
URL: http://www.asiandog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0