Men hallå

Hej mina vänner, och ni andra. Fasen vad den här dagen har gått fort.. Och jag har inte gjort ett skit känns det som. Imorse tränade ju jag och Lisa. Efter det åt jag frukost med mamma, en snabb sådan då hon gjort illa sig och var tvungen att besöka sjukgymnasten. Jag åkte hem och fixade lite sen lovade jag mamma att gå med Rocco eftersom hon gjorde illa ryggen och kan inte böja sig ner. Så jag köpte en liten present till henne också :)

Nu är jag rätt nyvaken då jag tog en liten siesta. Men glömde maten så jaa.. Får fixa något bättre ikväll!

Om ca en timma ska jag gå med Rocco igen. Ska handla också. Sen lite senare ska jag färga håret.

Kommentarer
Postat av: Catti, Aleya o Ginza

Oh, vilken färg blev det?

2011-10-03 @ 18:30:45
URL: http://www.cholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0