Nu är det klippt!

Japp nu har jag page! Nej inte riktigt.. Men vi klippte bort det slitna iaf. Köpte en jättebra tupperingsborste också som Sandra använde, kommer bli skitbra. Hon blev inte ett dugg arg över att jag har färgat håret rött, tyckte jag var så snygg så. Jag som var nervös över att hon skulle tycka det var dumt. Hon är så rar.

Mamma hade rast så när jag precis var klar så kom hon in och så gick vi till några affärer och kollade bara. Hittade jättefina julljuskyktor som jag ska köpa i helgen tänkte jag.

Lite senare ska jag baka!

Kommentarer
Postat av: amanda

tack gullan :D

upp med bild på håret !

2011-10-26 @ 20:38:02
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0