Promenad

Jag och Sky har varit ute på långpromenad ute i karlslund. Ännu en gång önskar jag att vi bodde mitt ute i skogen där man inte möter en kotte. Kan bara sammanfatta promenaden med lösa hundar. Fan, ska man ha hunden lös då kan man väl ändå se till att den inte springer fram till andra? Jag struntar fullständigt i om hunden är jättesnäll, den ska inte springa fram till oss. Jag var redan på svindåligt humör och detta gjorde det inte bättre. Jag skulle skämmas om min hund inte lydde mig. Nog om det..

Just nu skulle jag vilja att det var iallafall några minusgrader ute, är mycket skönare att gå långt då. Sen när det är -20 grader kommer jag att klaga på att det inte går att gå långt pga en hund som frsyer. Då får jag gå själv helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0