Beröm

Åh nu har jag fått min fina träningsväska från gymmet, helt gratis också ;) Jag har ju ingen sån väska så det passade jättebra, är skitglad och tittar på den hela tiden haha. Fick beröm av instruktören för att jag är så duktig för att vara nybörjare, känns kul. Fick beröm av en tant också, jag hade sprungit 5 km och då skulle hon ha maskinen efter mig. Då tittar hon på mina resultat och säger:

- Men du har ju sprungit på den här tiden?

-Jaa, säger jag.

-Guuuud vad bra oj vilken bra tid. Vad du är duktig.

Så himla söt, hon var jättetrevlig. Då känner man sig lite stolt när man går därifrån och alla andra tittar på en :)

Nu ska jag äta mitt ägg en duscha, känns jättesent men gymmet öppnar ju kl 9 på söndagar..

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Ja snart blir du väl biffigare än mej;)

2011-09-18 @ 20:05:31
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0