Dagen

Hallå. Idag skulle jag och mamma iväg och köpa växter till akvariumet plus ett nagellack som vi sett ut. Visst jag köpte det jag skulle, plus lite till..... Det blev tre nagellack istället för ett. Ett antal ljuslyktor från indiska.. Sen när vi var på Grizzly köpte jag massa godis till Sky. Jag frågade tjejen i kassan om dom hade en fleeceoverall från Hurrta, och det hade dom. Så jag köpte en fleeceoverall till Sky också. Den är så söt så jag dör! Svart är den, jättevarm och gosig plus att det inte är några sömmar som skaver som Sky brukar ha otur med i armvecken. Jag har inte testat om den passar än men jag ska göra den sen. Sky är ju så himla frusen så jag hoppas att den passar. 349 kr fick jag ge för den och det tyckte jag var ett jättebra pris. Kommer krama ihjäl Sky när han har på sig den!! Kan inte låta bli att köpa saker till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0