Gröt och regn

Idag var det faktiskt gott med gröt, äter som bara den och tittar ut mot regnet.. Idag fick jag en kompis på gymmet haha, en gammal gubbe. Vi pratade hela tiden och vips hade jag sprungit 5 km. Tiden bara flög förbi, honom ska jag stå bredvid nästa gång också haha. Det började med att han sa att mina tatueringar var fina, han hade själv en på armen som han hade gjort när han var 15. Sen pratade vi på om tatueringar, hundar, Zlatan och Messi haha. Han var lite rolig faktiskt. Han trodde att Lisa var den där fotbollstjejen Lisa Dahlkvist haha.

Efter jag varit ute med Sky så ska jag nog handla lite, vet inte vad jag ska äta idag faktiskt.. Får tvinga ut Sky som jag gjorde imorse när det regnade som mest.

Inatt har jag drömt massa konstigt, gjort det i några nätter nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0