Livligt

Klockan 7 vaknade jag utav att den nya grannen skriker på sin sambo (antar jag att det är). Jösses säger jag bara.. Sky sprang in i sovrummet och undrade vad fan det där var.  Dom hade fest inatt också.. Vi som alltid haft så lugna grannar, hoppas inte dom håller på så här varje kväll.  Klockan tio igår kväll borrade dom i väggen. Vi tjejer blev skiträdda eftersom vi satt och kollade på skräckfilm, House of wax, så Anna bankade i väggen sen slutade dom haha. Usch jäkla snuskfilm.. Vi hade det jättetrevligt igår, åt massa mat. Anna drack vinet själv haha, en flaska blev det kvar. Jag fick i mig ett halft glas haha.. Jag fick en jättefin blomma av dom och sen såna där muffinsformar som är på bakplåt eller hur jag nu ska förklara det..

Jag har inte bestämt om jag ska träna idag eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0