Mycket bilåkning idag

Heeej! Nu är jag hemma :D På förmiddagen åkte ju jag och Sky ut till svärmor. Hon hade bakat en jättegod sockerkaka som vi fikade på när vi kom dit. Jag åt tre bitar men jag skulle kunna äta upp hela. Vi gick en sväng med Sky också.

När jag kom hem igen lämnade jag bara in Sky sen åkte jag till mamma och pappa och åt, gratis är gott. Sen skulle vi bara åka till plantagen...... Vi råkade åka till några fler affärer också. Tog väl oss två timmar haha. Ja vi är riktigt bra på att åka runt till massa affärer. Jag letade efter ett balkongbord, hittade ett jättefint men njaa tyckte det var för dyrt.. Ska sova på saken.. Men som sagt det vore perfekt..

Nu känner jag mig lite trött, och hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0