överfull blomlåda

Strax efter att jag tömt blomlådan på balkongen på vatten så började det spöregna, det regnade sjukt mycket. Blomlådan är överfull med vatten nu.. Jag har inte brytt mig om att tömma den igen, jag ska ändå slänga blommorna någon dag hade jag tänkt.. I samma veva så åskade det ju, Sky var livrädd och låg och skakade i sängen. Jag skulle åka till mormor och morfar och han följer ju alltid med dit, men jag tänkte att det finns inte en chans att han vill gå ner från sängen och ut i regnet/åskan. Så jag sa till Roberth att han fick vara hemma med Sky. Jag gjorde ett försök och sa till Sky "följa med till gammelmoffar?" Han blir jätteglad och hoppar ner från sängen. Lilla vän han ville följa med. Han myste så där borta, gosade och åt godis.

Jag har precis ätit en god macka med skinka, sallad och skagenröra.. Gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0