Lite rastlös

I förmiddags dammsög jag bilen, ska försöka att göra det oftare nu. Lånade pappas dammsugare som han säkert har haft sedan 70 talet. Ena hjulet lossnade men jag satte tillbaks det igen, tror inte han märkte något haha. Efter det fikade jag med mami och papi hos dom. Det var gott. Jag och mamma åkte iväg till Grizzly där vi skulle köpa lite grejer till reningsverket i akvariumet. Vi fick med oss gratis hundmat, hoppas Sky tycker om det. Sen blev det dental sticks och Sky´s favorit tuggpinnar med bubbelgum smak. Såg ett jättefint nithalsband som jag ångrar att jag inte köpte till lillen.. Känner jag mig rätt köper jag det inom några dagar ;)
 
Vill ut på en långpromenad men Sky ligger och sover på sängen.. Väntar tills han vaknat. Har ingen lust att gå själv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0