Nu kör vi!

 
Neeeej fasen att helgen redan är slut!! Tror det kommer bli en tuff vecka. Imorgon börjar skolan "på riktigt" igen och många elever kommer tillbaks efter sommarlovet. Nya klasser, nya klasskamrater och ny personal. Får se hur våra elever reagerar imorgon då vi är i ett helt annat klassrum.. En del har svårt att vänja sig, och en del bryr sig knappt. Livet inom särskola :) Imorgon är det ute aktiviteter nästan hela dagen, jag tycker att det ska bli jätteskoj och jag hoppas att min elev också tycker det. Jag har en annan ansvarselev nu, kommer bli skoj! Vi tycker om varandra. 
 
Idag var vi en sväng på marieberg, vi skulle växla in pengarna efter resan. Gick in i lite andra affärer också, fick ett par jättesnygg jeans av Roberth inne på Lee. Gillar inte jeans så mycket men dom här var mjuka och sköna. Vi mötte även upp Roberths föräldrar som bjöd oss på en varsin räkmacka, smaskens! 
 
Jag ska snart ut och springa i det härliga vädret! Var ett tag sedan nu, blir väl snigelfart!
 
Jahaaaa gör dom det!

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh vilket roligt jobb du verkar ha! Du trivs bra förstår jag?

Aw, gulle då. Du ska inte köpas lite? :)

2012-08-19 @ 20:07:38
URL: http://www.mariahellsing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0