Rom

För en stund sedan kom vi hem från att ha varit i Pålsboda. Fick god mat och sen så hämtade vi hem Sky, min plutt vad jag har saknat honom! Han blev jätteglad när vi kom. 
 
Det var så gott med riktig mat, maten i Italien var den sämsta jag varit med om. Smakade ingenting, usch. 
 
Vi har haft det jättebra i Rom, ca 35 grader varje dag. Vi har väl sett de flesta turistattraktionerna, gått väldigt mycket. En dag spenderade vi på stranden, som låg rätt långt bort, men det var så skönt. Nästa resa blir en charterresa nära havet och ett hotell som har pool. Det saknade jag på den här resan. 
 
Jag har tagit en del bilder men jag lägger bara upp några, det får duga.
 
Dom två första dagarna mådde jag illa och var yr i huvudet, och nu mår jag likadant igen. Måste vara efter flygresan,. Att må illa är det värsta jag vet, hoppas det är borta imorgon!
 
 
Jävla turister ;)
 
 Moi
 
Colosseum
 
Inside
 
palatine hill
 
Så fint!
 
Maffigt till tusen
 
 
En dag på stranden
 
Ett hum om hur stort Vatikanen är
 
Fint i taket
 
Tjenare grabben.
 
 
Där står dom på rad.
 
Vi med!
 
Fontana di Trevi
 
Vi åt glass i stora lass
 
Mysiga gator
 
 
Sista dagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni ser ut att haft en bra semester. Härligt. :D Skulle också vilja åka dit och turista på samma ställen. :)

Svar: Ja det känns häftigt att ha varit där och tagit del av dess historia :)
Annica

2012-08-05 @ 21:06:52
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: amanda

vad mysigt ni verkar haft det :D

2012-08-07 @ 06:22:19
URL: http://amandalundwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0