Söndag igen!

Hej hej! Jaha då var det söndag igen.. Idag ska jag åka runt och fixa lite. Tanka-köpa hundmat-köpa mat till oss, plus lite annat. Billig dag ;)
 
Igår var vi ute hos Roberth's föräldrar. Roberth's bil behövdes fixas lite så det gjorde grabbarna. Jag och Marion satt inne och pratade mellan snöskottningar och promenad med Sky. Jag hade beställt rådjurssadel så det åt vi, supergott var det.
 
När vi kom hem blev jag trött och fick huvudvärk, inte kul. Är trött på att knapra alvedon..
 
Nähä nu ska jag äta några knäckemackor innan jag ska åka.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Va gott med rådjurssadel! Va jätte längesen jag åt det. Pappa brukar göra rökt rådjurssadel. Mumma!

2012-12-16 @ 11:06:36
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0