Whole Lotta Love

Efter att jag skrev här imorse blev jag dålig. Var tvungen att lägga mig ett tag. Roberth fick följa med och handla allt, kände mig inte så stabil att köra. Men har tagit mina tabletter idag så hoppas jag är pigg imorgon när det är dags att jobba.
 
När jag kom tillbaks till jobbet i torsdags började jag nästan gråta när jag skulle säga god morgon till min elev. Töntig jag är men har saknat henne, bästa tjejen! Fina arbetskamrater som kramade om mig när jag kom tillbaks. Dock sa dom att jag hade blivit smal och nästan genomskinlig, tror inte riktigt det haha!
 
Jag och Sky är ensamma hemma, Roberth är på bio. Jag har fixat lite här hemma så nu är det fint igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0