Ny säng

Vilken bra dag! När klockan var 9.30 hämtade mamma och pappa upp oss och vi åkte mot ikea där vi mötte upp Marion och Göran. Köpte säng och allt man skulle ha till. Blev lite montering sen åkte jag, mamma och Marion iväg till bra och begagnat sen myrorna och lite andra affärer runt omkring. Sen mötte vi upp Roberth, pappa och Göran på Grekiska kolgrillsbaren där vi åt så god mat. Toppen! Åkte hemåt igen och sängen blev strax färdig monterad. Så fin. Imorgon ska det sista köpas. Nya blommor, kolla på gardiner och kanske överkast.

Dom åkte precis hem, vi satt och kollade på melodifestivalen. Fy vad pinsamt säger jag bara, snusk sean banan.

Nu ska jag tvätta bort sminket sen ska jag lägga mig! Kommer kännas konstigt, en stor säng. Vi är vana vid en 1.20 säng med endast ett täcke. Nu har vi en dubbelsäng och två täcken, lite skillnad :)

Tack för hjälpen idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0