En bra dag!

Jag har varit borta hela dagen. Runt 11 tiden så kom Marion hem med Sky, sen så åkte vi till ikea och marieberg. Räknade ut vad sängen och allt skulle kosta, blir finemang! Längtar tills allt är klart.. Finns det någon frivillig som vill montera ihop den haha? Kommer inte bli kul..

Efter vi kollat runt lite åt vi lunch och satt och pratade en stund. Gick runt lite mer och kollade på fina saker inne på Dimoda min favoritaffär. Ska nog dit någon dag och köpa lite saker.. Sen åkte vi hem till Roberth, stackaren har fått virus efter han rotfyllde tanden. Det är därför han mått så dåligt och ingenting har hjälpt. Det var nog inte bihåleinflammation han hade utan det var virus. Han har gått med det så länge så inte säkert att medicinen hjälper. Hoppas han blir pigg snart ♥
Vi hämtade också ut min lampa, så fin!

Nu ska jag sitta i soffan lite innan jag ska iväg och handla och fixa matlåda.. Skulle egentligen åkt till mormor och morfar men tar det imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0